عجیب و دیدنی و خواندنی

گران ترین سگک کمربند دنیا +عکس

اخبار گوناگون – گران ترین سگک کمربند دنیا +عکس

سگک مدل “R822 شکارچی” قیمت باورنکردنی ۵۵۰ هزار دلار را دارد که برای یک کمربند بسیار عجیب است. طراح سوئیسی این کمربند اعتقاد دارد طرح بی نظیرش می تواند تمام لوازم لوکس و عجیب دنیا را شکار کند به همین خاطر نام آن را شکارچی گذاشته است.د

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کمربند یکی از وسایل مورد نیاز در لباس مردان است و معمولا در لباس همه دیده می شود. سگک، معمولا از چرم کمربند ارزان تر است اما این بار به سراغ متفاوت ترین سگک کمربند دنیا رفته ایم که قیمتی بیشتر از یک خانه مجلل دارد.

سگک مدل “R822 شکارچی” قیمت باورنکردنی ۵۵۰ هزار دلار را دارد که برای یک کمربند بسیار عجیب است. طراح سوئیسی این کمربند اعتقاد دارد طرح بی نظیرش می تواند تمام لوازم لوکس و عجیب دنیا را شکار کند به همین خاطر نام آن را شکارچی گذاشته است.

اخبار,اخبار گوناگون ,گران ترین سگک  کمربند

 

اخبار,اخبار گوناگون ,گران ترین سگک  کمربند

این سگک ۱۴۵ گرم وزن دارد و از از جنس طلا سفید ۱۸ عیار به همراه تیتانیوم ساخته شده است همچنین بر روی آن ۳۸۷ عدد الماس تراش خورده کار شده است و تمام قطعات سازنده آن را اگر جدا کنید به مانند یک ساعت جزئیات دارد چرا که از ۱۶۷ قسمت متفاوت درست می شود.

این کمربند همچنین تکنولوژی آن را دارد که خودش تمیزشود، ضد سرقت باشد، هنگام شل شدن هشدار دهد و یکی از نرم ترین باز و بسته شدن کمربند را برای کسی که آن را پوشیده است به همراه خواهد داشت.

اخبار,اخبار گوناگون ,گران ترین سگک  کمربند

 اخبار گوناگون – باشگاه خبرنگاران

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا