اخبار فرهنگی

جدیدترین تصاویر فیلم اسب سفید پادشاه با بازی الناز شاکردوست

اخبار فرهنگی – جدیدترین تصاویر فیلم “اسب سفید پادشاه” با بازی الناز شاکردوست

«اسب سفید پادشاه» یک سکانس حساس و مهم با محوریت تصادف یکی از کاراکترهای اصلی دارد که قرار است طی همین روزها فیلمبرداری شود.

فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین لطیفی اواخر آبان امسال در تهران کلید خورد و تاکنون بیش از ۷۰ درصد از فیلمبرداری آن انجام شده است. «اسب سفید پادشاه» یک سکانس حساس و مهم با محوریت تصادف یکی از کاراکترهای اصلی دارد که قرار است طی همین روزها فیلمبرداری شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم اسب سفید پادشاه

 
ضمن اینکه قرار است گروه تولید به زودی برای فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم راهی شمال کشور شوند. همچنین حمیدرضا صدری آهنگسازی فیلم سینمایی و کاوه ایمانی تدوین آن را بر عهده گرفته‌اند.

الناز شاکردوست، مجید یاسر، لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی و فرهاد قائمیان و هنرمندان خردسالی چون آیدا امیری و سامان امیری در این فیلم بازی دارند. از این میان بازی فرهاد قائمیان و لیدا عباسی به تازگی به پایان رسیده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم اسب سفید پادشاه

مناطقی در شاپور، سعادت آباد، شهرک غرب، خیابان‌های تجریش، مرزداران، بهشت زهرا و… از جمله لوکیشن‌های اصلی فیلم تاکنون بوده‌اند.

این فیلم یک درام اجتماعی است که برای شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال آماده می‌شود و لطیفی پس از هشت سال، بعد از فیلم «روز سوم» در این رویداد بزرگ هنری حاضر خواهد بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم اسب سفید پادشاه

سازندگان به جای خلاصه قصه این متن را ارائه داده‌اند: دختری ۲۵ ساله به نام ماری که سال‌ها است فصول مختلف زندگی‌اش را سپری کرده، اینک فصل عشق زندگی خود را تجربه می‌کند. فصلی که چالش بزرگ قهرمان اصلی فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» خواهد بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم اسب سفید پادشاه

 
سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از تهیه کنندگان: محمدحسین لطیفی و مجید یاسر، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیرعباس لطیفی، طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر تولید: عباس شوقی، مدیر صدابرداری: بهروز شهامت، صدابردار: سامان شهامت، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهدیه لطیفی، مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.
اخبار فرهنگی – مهر

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا