آموزش قلاب بافی و بافتنی

اموزش بافت پیراهن زنانه شیک و زیبا

اموزش بافت پیراهن زنانه ,آموزش بافت بلوز زنانه , روش بافت بلوز زنانه,بلوز طرح پنجره ای, روش بافت بلوز زنانه, بافت بلوز پسرانه, بافت بلوز از یقه, طرح بافت بلوز , بلوز بافتنی ,بلوز قلاب بافی, آموزش بافتنی ,آموزش قلاب بافی, بافت پیراهن زنانه, طرز بافت پیراهن زنانه

پیراهن ونوس

وسایل مورد نیاز

۴ کلاف ۱۰۰ گرمی

میل شماره ۶

 

طریقه بافت تکه جلو

  ۲ تا یکی ( ۵ بار تکرار شود ) یک ژته، یکی از زیر، ( ۱۰ بار تکرار شود ) ۲ تا یکی ( ۵ بار تکرار شود ) بافت را طبق نقشه داده شده تا ۵۹ سانتیمتر ادامه دهید و هر ۳ رج یکبار یک دانه از هر دو طرف بافت کم کنید. بعد از آن جهت گودی یقه از هر دو طرف بافت به اندازه ۱۲ سانتیمتر دانه جدا کرده و دانه‌های باقیمانده وسط را کور کنید و دو طرف بافت را جداگانه بافته و هر ۲ رج در میان یک دانه از سمت راست و یک دانه از سمت چپ بافت کم کنید تا اندازه سرشانه به ۱۰ سانتیمتر برسد بعد دانه‌ها را کور کنید. اندازه حلقه باید ۲۰ سانتیمتر باشد.

تکه پشت را نیز مانند تکه جلو ببافید

طریقه بافت آستین

۷۴ دانه سر انداخته شود و بافت را طبق نمونه داده شده تا ۳۳ سانتیمتر ببافید و بعد همه دانه‌ها را کور کنید تکه جلو و پشت و آستینها را به هم وصل کنید و بعد از آن جهت یقه دور تا دور دانه گرفته و یقه را نیز طبق مدل داده شده ببافید. البته تا اندازه دلخواه ببافید.

ژته: О             ۲ تا یکی:                دانه از زیر:                      دانه از رو: ؟

اموزش بافت پیراهن زنانه شیک و زیبا

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

۲.۴/۵ - (۵ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا