اخبار

پسر رونالدو فکر می کند مادرش مرده!(+عکس)

 اخبار ورزشی  – پسر رونالدو فکر می کند مادرش مرده!

 رونالدو جونیور، پسر کریستیانو رونالدو فکر می کند که مادرش مرده است! این خبری است که خواهر رونالدو به روزنامه های انگلیسی داده و جو احساسی ای در این مورد به وجود آمده است.

 اخبار,اخبارورزشی ,پسر رونالدو

به گزارش فرارو، در واقع «کریستانیو» یا همان رونالدو جونیور تا همین چند وقت پیش وقتی سراغ مادرش را می گرفته به او می گفتند که مادرش مرده است؛ الما، خواهر کریس با بیان این موضوع به دیلی میل گفت: «زمانی به او می گفتند که مادرش به بهشت رفته است ولی برادر و مادرم درخواست کرده اند دیگر چنین چیزی تکرار نشود».

الما در ادامه به موضوع دیگری هم اشاره می کند: «این روزها وقتی او می پرسد مادرم کجاست به او می گوییم به مسافرت رفته است. ساکت می شود، فراموش می کند و دیگر حرفی نمی زند».

کریستیانو رونالدو بعد از متولد شدن پسرش هرگز نامی از مادر واقعی او نبرده است. در واقع رسانه های مختلف دو روایت دارند؛ اینکه مادر کریستانیو پول گرفته و ساکت مانده و دیگری هم اینکه به خواست خود مادر بوده که نامش همچنان مخفی مانده است.

با این حال فرضیات دیگری هم مطرح شده است؛ اینکه مادر پسر رونالدو از مادرهای حامل جنین بوده است؛ هر چند که در سال ۲۰۱۰ رسانه های انگلیسی موضوع دیگری را هم مطرح کردند مبنی بر اینکه مادر او یکی از ساکنین امریکای جنوبی و البته مکزیک است که به صورت اتفاقی با کریس آشنا شده است.

همان سال یکی از نزدیکان خانواده رونالدو در گفت و گویی با روزنامه های انگلیسی شانس این پسر برای شناختن مادرش را صفر توصیف کرد: «یک درصد هم کریستانیو این شانس را ندارد تا مادرش را بشناسد. در واقع دولورس آویریو این اجازه را نخواهد داد».

دولورس مادر کریستیانو رونالدو است که که جمله معروف «مادرش هرگز شناخته نمی شود» را بر زبان آورده است با این حال الما به دیلی می گوید پسر برادرش شاید بعد از ۱۸ سالگی بتواند مادرش را ببیند: «چرا، به نظرم بعدها که او بزرگتر شد می تواند مادر خونی اش را بشناسد و بعد تصمیم با خودش خواهد بود و کسی نمی تواند مخالفتی کند.»
 اخبار ورزشی – فرارو

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا