عجیب و دیدنی و خواندنی

دردسرهای شوهریابی خانم مدل!+عکس

اخبار , اخبار گوناگون , پیدا کردن شوهر

اخبار گوناگون – دردسرهای شوهریابی خانم مدل!+عکس

این خانم علیرغم داشتن اندام جذاب و صورت و موهای زیبایش در پیدا کردن شوهر با مشکل جدی روبرو شده است.

این خانم علیرغم داشتن اندام جذاب و صورت و موهای زیبایش در پیدا کردن شوهر با مشکل جدی روبرو شده است. خانم ۲۵ ساله به نام لوسی هرولد که تیپ زیبایش خیلی ها را حسرت به دل نموده است این روزها به هر دری می کوید با دست خالی بر می گردد.

 

هرولد اخیرا با چاپ تصویری از خود روی مجله مردانه Zoo, Nuts and Loaded. سعی نمود نگاه برخی از جوانها را به سمت خود بکشاند اما موفقیت امیز نبود.او حتی شبی در مراسم شو”تیک می اوت”ظاهر شد تا با نمایش تیپ خفن خود برخی ها را بسوی خود جذب نماید اما با در بسته مواجه شد.

 

خانم هرولد ساکن تمورث پس از اینکه هیچ روزنه امیدی نیافت تصمیم گرفت به اتفاق جک نولز سایت همسریابی برمینگهام را بوجود اورد تا ضمن تلاش برای رسیدن به نامزد مورد علاقه اش به سایر دخترانی که مشکل مشابه او را دارند کمک نماید.

 

لوسی می گوید خیلی از دوستان و طرفدارانم بر این باورند که خانم مدلی مثل من حتما نامزد دارد اما اینطور نیست.در پیدا نمودن نامزد حسرت بدل مانده ام.واقعا به کابوسی برایم بدل شده است.از ته قلبم ارزو می کنم همسری پیدا نمایم اما هیچ کس حتی در پارتی شبانه به خود اجازه نمی دهد با من یک لیوان اشامیدنی بنوشد.

 

خانم هرولد هنگامی که نتوانست پس از ازمایش نمودن راه های مختلف نامزد پیدا کردن به مقصد خود برسد از طریق بوجود اوردن سایت برمینگهام سعی نمود اخرین شانس خود را به محک ازمایش قرار دهد.

 

وی که قبلا با بازیکن تیم راگبی”دنی کر” نامزد کرده و از یکدیگر جدا شده اند می گوید خیلی دوست دارم نامزدم را از طریق اینترنت پیدا کنم.وی در سخنانی می گوید از انجاییکه کارش ایجاب می نماید در کشور به سفر بپردازد خیلی دوست دارد با فردی نامزد نماید که لهجه “برومی”برمینگهام داشته باشد.

 

او افراد طایفه برومی را افرادی دوست داشتنی و عاشق می نامد. لوسی می افزاید در فضای مجازی اعتماد کردن خیلی سخت می گردد. افراد به سختی چهره واقعی خود را به همدیگر نشان می دهند.او همچنین سعی دارد در وبسایتش طرز تهیه کوکتل را اموزش دهد تا افراد بهتر بتوانند با یکدیگر به گفتگو پرداخته و با یکدیگر بهتر اشنا شوند.

 

خانم جک دوست لوسی می گوید با اینکه چند سال است با لوسی اشنایی دارم اما مجرد بودن او مرا هم به تعجب واداشته است

 

اخبار , اخبار گوناگون , پیدا کردن شوهر

 

اخبار گوناگون – دیلی خبر

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا