عجیب و دیدنی و خواندنی

با دختران منشی ازدواج نکنید چون … !!!

دختران منشی،ازدواج با دختران منشی،روحیه دختران منشی

منشی های زن همه روحیه های لطیف نداشته و با احساس نیستند. حتی بعضی از آن ها بیشتر شبیه درخت نخل هستند که به جای عسل، در فضا سم پخش می کنند!

بیش از ۷۰ درصد ازدواج های مدیران و منشی ها به طلاق ختم می شود.

پایگاه خبری البلاغ در گزارشی جالب که با عنوان “چرا ازدواج مدیر با منشی نافرجام می ماند؟” منتشر کرده است، به موضوع روابط مدیران با منشی های زن در محیط ادارات می پردازد.

مطلب اختصاصی البلاغ، بخش منتخبی از کتاب مدیریت زمان است که در آن می خوانیم؛ از نظر این کتاب، حضور منشی زن در محل کار و دفتر بهتر از وجود یک منشی آقا است. چرا که عطری که خانم منشی هر روز صبح می زند، گل هایی که در دفتر می چیند و …. همه و همه حس شاعرانه مدیر را تحریک می کند و آرامش اعصاب به او می دهد.

حتی افرادی که به این اداره می آیند نیز آرامش پیدا می کنند. پس حضور یک خانم منشی در دفتر و محل کار برای کم کردن مشکلات روحی همه واجب و ضروری است.

البته منشی های زن همه روحیه های لطیف نداشته و با احساس نیستند. حتی بعضی از آن ها بیشتر شبیه درخت نخل هستند که به جای عسل، در فضا سم پخش می کنند!

در این ماجراها و فضاهایی که بین مدیران و منشی ها صورت می گیرد، گاه منشی و مدیر به هم علاقه پیدا می کنندو هر دو خواهان ازدواج با هم می شوند. ولی این کتاب توصیه می کند که منشی ها با مدیران خود ازدواج نکنند. حتی اگر مدیرانشان مجرد باشند.

چرا که مشخص است پس از آن که مدیر با منشی خود ازدواج کند حتما منشی دیگری خواهد آورد. و در این هنگام است که منشی قبلی به منتشی بعدی شک خواهد کرد و به همسر خود هم مشکوک می شود که شاید با منشی دومی خود هم علاقه پیدا کند !

در پایان گزارش تلخیصی می خوانیم: بنا بر آمار این کتاب ۷۲ درصد ازدواج های بین منشی ها و مدیران ناموفق بوده است. چرا که مدیر پس از ازدواج این بار او را در نفش همسر خود و با طبیعیت اصلی او و بدون آرایش و عطر مواجه می شود !

منبع : اشک تلخ

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام ممنون از وقتی که گذاشتین برای تهیه این مطلب ولی کاش کمتر قضاوت کنید منشیهارو من خودم منشی پزشک زنان هستم و فوق العاده بابیماران برخورد خوب ودوستانه ای دارم چرامیگین همه منشی‌ها همه چی که ازدواج نیست بنده متاهل هستم و فرزند چهارساله دارم وباوجو مشغله های که دارم هرگز مشکلاتم رو نه بابیماران ونه با همسر و فرزندم تقسیم نمی‌کنم و همیشه سعی براین دارم که بیماران بارضایت ازمطب خارج بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا