اخبار فرهنگی

رامبد جوان: ۱۱روز دیگر بخندید

اخبار , اخبار فرهنگی,زمان پخش برنامه گوشه دل تهرون,جدیدترین فیلم رامبد جوان

نوشته های مشابه

 

اخبار فرهنگی – رامبد جوان: ۱۱روز دیگر بخندید

رامبد جوان با اشاره به اینکه برنامه «گوشه دل تهرون» که ۲۹ اسفند با کارگردانی وی از شبکه تهران پخش شد قانون لزوم تولید برنامه‌های استودیویی و گفتگومحور را در تلویزیون ایران شکست.

رامبد جوان مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون درباره تجربه تهیه‌کنندگی در فیلم مستند «بختک» گفت: من از قبل محمد کارت کارگردان این مستند را می شناختم و مستند «خون مردگی» او را هم دیده بودم و به نظر فیلم خوبی آمده بود. او ایده کار بعدی اش را برایم تعریف کرد و پیشنهاد داد تا تهیه‌کنندگی آن را بپذیرم. تصویربرداری این مستند که مضمونی اجتماعی دارد اواسط فروردین ماه در شیراز به پایان رسید.

وی درباره دیگر فعالیت‌هایش متذکر شد: در حال حاضر مشغول کار روی پروژه «خندوانه» برای پخش از شبکه نسیم هستم. دکور این برنامه در حال آماده شدن است. «خندوانه» که درباره فرهنگ خنده، خندیدن و خنداندن است از ۱۰ اردیبهشت ماه پخش می شود. البته طراحی اولیه این برنامه ترکیبی، برای پخش زنده بوده که امیدوارم به زودی بتوانیم آن را به شکل زنده روی آنتن شبکه نسیم بفرستیم.

جوان که ۲۹ اسفند ویژه‌برنامه «گوشه دل تهرون» را روی آنتن شبکه تهران داشت درباره تجربه تولید این برنامه ۱۲ ساعته توضیح داد: برنامه ترکیبی – نمایشی «گوشه دل تهرون» اتفاق متفاوتی بود که برای نخستین‌بار در تلویزیون رخ داد. تا به حال سابقه نداشته که یک سریال در یک روز روی آنتن برود. معمولا ویژه برنامه های نوروزی شکل و شمایل واحدی دارند و این اصرار همیشه وجود داشته که این برنامه ها باید به شکل شوهای تلویزیونی گفتگومحور روی آنتن بروند.

وی ادامه داد: مهمترین اتفاقی که در برنامه «گوشه دل تهرون» افتاد این بود که قانون و لزوم پخش تاک‌شوها را قبل از تحویل سال در تلویزیون شکست. از این اتفاق خرسندم چون به این نتیجه رسیدیم که به جز برنامه های استودیویی می توان به شکل دیگری هم برنامه های مناسبتی طراحی کرد. بازخوردهای خوبی از این تجربه جذاب گرفتم و خوشحالم که شکل دیگری از برنامه سازی را روی آنتن بردم.

بازیگر فیلم «گناهکاران» در پایان درباره اینکه این برنامه در طول ۱۲ ساعت پخش مخاطب را خسته نمی‌کرد، توضیح داد: درست است که ما ۱۲ ساعت مداوم روی آنتن بودیم اما این مدت زمان مخاطب را خسته نمی کرد چون لازم نبود تمام مدت برنامه را دنبال کند. مخاطب می توانست در فواصلی شبکه را عوض کند و بعد دوباره به برنامه برگردد بدون اینکه چیزی را از دست داده باشد. فکر می کنم اصولا قابلیت تلویزیون در همین است که تماشاگر هر وقت به آن رجوع کند ارتباطش با آن برقرار شود.

جوان در تدارک ساخت فیلم سینمایی «خندنده» است که فیلمنامه این اثر سینمایی را پیمان معادی نوشته و در حال حاضر نیز توسط امیررضا کوهستانی بازنویسی می شود.

اخبار فرهنگی – مهر ،سینما خبر

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا